Kan iemand mij vertellen hoe de prestaties en kwaliteit van Parmakit 70cc zijn ten opzichte van Airsal 65cc en DMP 65cc?
Ik kan niet zo gek veel vinden over Parmakit, is denk ik ook niet zo een populaire cilinder waarschijnlijk door de prijs. Maar ik neem aan dat meestal hoe duurder; hoe beter de kwaliteit en prestaties.
parmakit is over het algemeen beter qua kwaliteit. maar prestaties zijn ook beter. Het hemd is groter, want hij is geen 44mm maar 45mm. Het is ook geen 65cc, maar echt 70cc (zal iets afwijken, 69,..cc) En de hij heeft 1 zuigerveer. Verder heb ik er ook niet zoveel info over.
veel mensen die ik ken hebben tomosjes, waarvan sommige ook een parmakit.
Ik heb ook gewoon nog geen goede reacties erover gehoord, alleen maar dat hij niet af te stellen is.
Waarschijnlijk zal mars reden dat ook zijn.
Oke, want volgens mij is dat weer een andere versie ofz ? Want waarom ik zij over die spoelpoorten dat ze zo klein zijn, kijk maar eens naar deze parma ( deze heb ik dan ook paar keer in me hand gehad van mensen waar die niet goed liep )
denk het ook, maar anders krijg je dalijk weer in dit topic van: Spoelpoorten zijn gewoon groot zat ( wat bij die zwarte versie ook wel het geval is) maar bij mijn foto zie je gewoon dat ze te klein zijn
Hmm ik had niet zoveel reacties gehad. Maar hoe meer reacties; hoe meer info , alvast bedankt daarvoor. Nu ik lees over die spoelpoorten: zijn deze alleen bij de onderkant klein of het complete spoelkanaal? En is dit makkelijk te bewerken?