En laat die het nou onzin vinden en me geen andere hittegraad WILLEN verkopen!
"nee meneer, wij geven altijd deze mee, en die zijn altijd goed."
Toch maar even verder gevraagd wat het kon zijn......dat had ik beter niet kunnen doen.
Het kon aan mijn cilinder liggen, of aan..
- zuiger of zuigerveren (meneer ik heb compressie, ook met hete motor)
- uitlaat dicht (gisteren schoon gemaakt)
- krukaslagers (maar dan heb je meer herrie on loopt hij niet meer)
- te grote sproeier (ik heb al de kleinste maat)
- kapotte bougie ( nee, het begon juist met de bougie die ik hier kocht)
kortom, toch maar een nieuwe bougie gekocht en de oude vervangen
en de oude zag er dus zo uit:



De nieuwe erin gedaan en even rijden: geen verschil.........en toen liet de uitlaat los

Thuis gekomen maar even gekeken, en toen bleek dat er 1 moer bij de cilinder was los getrild. Geen probleem, we pakken een steeksleutel en......moertje dolgedraaid

Moer los geslepen met een dremeltje.....helaas: de bout op de cilinder is dus dol

Iemand een idee hoe ik dit nu weer kan vervangen???