hallo
vandaag heb ik heel wat proberen af te stellen
ik heb dus een snor met brom uitlaat, kleiniere atw en sproeier 49.
vandaag 50, 52, en 54 gehaald
meteen 52 geprobeerd. die reed goed, ook met optrekken goed, maar de top is lager en hij 4takt. de top is dat 41, en houdt in tot 39, en dat gaat de hele tijd zo door. met sproeier 49 haalde ik top van 44 / 45.
dus ik d8, ok dan probeer ik 50, want die is tussen in zegmaar, snelheid zal wel goed zijn, niet viertakten etc.
maar toen ik hem starte met 50 was hij niet vooruit te branden. een baby kon hem nog tegen houden. dus heb ik even doorheen geblazen, sproeier enzo, en weer terug geplaatst, hetzelfde verhaal. ik haalde met sproeier 50 na 2 minuten ofzo de 30 km/u. wel moet ik erbij vertellen dat ik die 5 van 50 erg op een 6 leek. dus zou het kunnen komen omdat ik er sproeier 60 in had gedaan, en dus gewoon de verkeerde heb meegekregen?
dus ik zette 52 er weer in, even getest, foto's van gemaakt, ziet er opzich wel goed uit naar mijn mening. volgens mij heb ik de test ook niet helemaal goed gedaan, maar hij 4takt, dus dat vind ik al bewijs genoeg dat hij te groot is. bij 49 viertakte hij niet.