Echt klote is dat, ik heb ook zwaar lopen kutten met die rukas met het reviseren van mijn blokje
Eerst was ik van plan alleen de lagers/keerringen te reviseren,kreeg ik de lagers niet van de krukas, naar de brommerzaak gegaan, zouden voor 30 euro die lagers eraf halen

Ik toch maar besluiten te doen, bellen ze de volgende dag dat de krukas kapot/scheef is, zeggen ze dat 'ie dat al was, volgens mij toch echt niet

hoefde gelukkig niet te betalen. Ik 2 dagen later 2ehandsblokje kopen, openhalen, krukas eruit, zit er teveel speling op die krukas, kapotte bigend lager.. Ik dus toch maar een helemaal nieuwe krukas kopen, moet ik 'm laten bestellen. Een week later eindelijk binnen, in me blokje gezet; ging hij stroef na 't monteren, dus weer uit elkaar gehaald en maar naar de brommerzaak gebracht die hem er voor 60 euro inzette
Achteraf gezien het geld en de moeite echt niet waard, maar hij loopt nu gelukkig wel als nieuw
Succes met jouw blokje+krukas!
Trouwens, is die 1speed krukas die je wou gebruiken, niet anders? Meen me te herinneren dat de koppelingszijde van de krukas van een 1speed net iets anders is. Kan ook zijn dat ik me vergis met nog oudere blokjes.
Verder erg net Tomosje, gaaf kleurtje ook

Zit die lak er nog een beetje goed op?