jan je hebt toch wel ooit je rechtercarter kap eraf gehaald? hoe heb je die olie er anders uit gekregen? via de bovenkant eruit gezogen ?
okey maar waar moet ik de rubberen ring van de binnen band dan tussen doen? tusser het voortandwiel en het vulbusje?Er hoort geen ring tussen, wel kan je van een oude fiets(binnen)band een ring knippen die goed past op het vulbusje. Echter 100% lekdicht zal het niet zijn, normaal hoort de sealring in de naaldlagers van de middenvertanding dit op de kickstartas tegen te houden. De ring rust tegen de binnenring van het grote lager aan. Daarom zit de grote keerring ook aan de buitenzijde.
Yeps.Knip gewoon een ring (met een gat voor de kickstartas en groter dan het vulbusje en plaats die tussen voortandwiel en vulbusje. Wel goed strak aandraaien (desnoods blokkeer je je wiel met een stang oid) en vergeet de blokkeerplaat niet weer te plaatsen bij je moer om te borgen.okey maar waar moet ik de rubberen ring van de binnen band dan tussen doen? tusser het voortandwiel en het vulbusje?
danku
okey en dan ook nog vloeibaren pakking tussen het vulbusje en de as?Yeps.Knip gewoon een ring (met een gat voor de kickstartas en groter dan het vulbusje en plaats die tussen voortandwiel en vulbusje. Wel goed strak aandraaien (desnoods blokkeer je je wiel met een stang oid) en vergeet de blokkeerplaat niet weer te plaatsen bij je moer om te borgen.okey maar waar moet ik de rubberen ring van de binnen band dan tussen doen? tusser het voortandwiel en het vulbusje?
danku
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 9 gasten