dat nog niet gedaan,gewoon deo spuiten waar de pakingen zit,heb je de deo test al gedaan want dit lijkt me een gevalletje van valse lucht
[ Post made via Mobile Device ]
dat vindt ik dus ook,je bedoeld dat witte ding in de cabrateur,Lijkt me raar als je hem kantelt, kijk anders in het vlitter bakje of de naald die open en dicht wipt niet los zit, is een fenomeen die zelden voor komt maar wel gebeurt, is gewoon een los pinnetje die je heel makkelijk los kan schuiven
[ Post made via Mobile Device ]
dat vindt ik dus ook,je bedoeld dat witte ding in de cabrateur,Lijkt me raar als je hem kantelt, kijk anders in het vlitter bakje of de naald die open en dicht wipt niet los zit, is een fenomeen die zelden voor komt maar wel gebeurt, is gewoon een los pinnetje die je heel makkelijk los kan schuiven
[ Post made via Mobile Device ]
die in het vloterbakje hangt als het bakje er weer op zit,
dat had ik dus ook even naar gekeken maar alles zat nog perfect,
vindt het maar apart,,,
ja en waar je carb op het spruitstuk zit en membraan en dan kop en voet pakking. hij gaat dan hoger in de toerendat nog niet gedaan,gewoon deo spuiten waar de pakingen zit,heb je de deo test al gedaan want dit lijkt me een gevalletje van valse lucht
[ Post made via Mobile Device ]
wat doet hij dat als je dat doet?
okej dat is een goeie tip dankje wel voor de info,Kantelen lijkt me heel raar maar zit me net te bedenken dat het kan dat er in je carter soms iets niet goed kan zitten en doordat je hem kantelt je koppeling of iets dergelijks op zijn plek valt, ik had het een keertje dat ik een opvulring was vergeten en dat loopt hij niet lekker in de vertanding van je versnelling , als je daar niks aan gedaan hebt hoef je daar ook niet te kijken, je kan wel controleren of je olie pijl hoog genoeg is, want dat kan ook op het juiste niveue komen te zitten als je kantelt en dat verklaart ook de situatie
[ Post made via Mobile Device ]
ja en waar je carb op het spruitstuk zit en membraan en dan kop en voet pakking. hij gaat dan hoger in de toerendat nog niet gedaan,gewoon deo spuiten waar de pakingen zit,heb je de deo test al gedaan want dit lijkt me een gevalletje van valse lucht
[ Post made via Mobile Device ]
wat doet hij dat als je dat doet?
[ Post made via Mobile Device ]
ja klopt zat ook geen pijl op dat is ook het stome er van,Toevallig gekeken of de zuiger voorzien is van een gat? Dat gat moet voor de inlaat zitten. Als de zuiger verkeerdom zit heb je ook genoemde klachten. Meestal worden bij imitatie aluminiumcilinders zo'n inlaatzuiger (model brom) geleverd.
Vergeet niet dat de cilinder nog moet inlopen...vooral die DMP cilinders...
In het begin lopen ze voor geen meter en is de compressie lager als normaal.
Mijn 50cc gietijzer wou in het begin ook totaal niet.Na wat warm pruttelen en wat heen en weer tuffen werd het geleidelijk aan beter 250km later reed ik op volle toeren en liep ie prima.
hoe ken ik dat zien welke type ik heb?Dat ligt eraan of je een 35 of 55 cillinder hebt, deb55 staat onder een andere hoek namelijk waardoor je uitlaat poort niet goed aansluit staat op je cillinder voet aan de rechterkant van je blok
[ Post made via Mobile Device ]
Dat ligt eraan of je een 35 of 55 cillinder hebt, deb55 staat onder een andere hoek namelijk waardoor je uitlaat poort niet goed aansluit staat op je cillinder voet aan de rechterkant van je blok
[ Post made via Mobile Device ]
Flink overdreven dit. Ten eerste heb je op het begin meer compressie omdat de zuigerveren dan nog niet ingesleten zijn. Ten tweede duurt het geen 250KM voordat een cilinder optimaal presteert, stel hem goed af en dan kan je voorzichtig en geleidelijk aan ook wel al richting volle toeren gaan, alleen niet te lang op blijven rijden. Als je volgens de handleiding van scootparts gaat inrijden mag je de eerste 10KM niet harder gaan dan 30, krijg je een lekkere stootrand van. Natuurlijk is het beter als je hem een beetje in rijdt, maar dat betekend niet dat je 250KM moet rijden voordat je een keer volle toeren mag gaan jenken.Vergeet niet dat de cilinder nog moet inlopen...vooral die DMP cilinders...
In het begin lopen ze voor geen meter en is de compressie lager als normaal.
Mijn 50cc gietijzer wou in het begin ook totaal niet.Na wat warm pruttelen en wat heen en weer tuffen werd het geleidelijk aan beter 250km later reed ik op volle toeren en liep ie prima.
Dat ligt eraan of je een 35 of 55 cillinder hebt, deb55 staat onder een andere hoek namelijk waardoor je uitlaat poort niet goed aansluit staat op je cillinder voet aan de rechterkant van je blok
[ Post made via Mobile Device ]
Een A35 heeft geen A55 blok... , standaard tenminste niet.
Eerst de uitlaat vastzetten aan de cilinder en daarna aan de ophanging, dan lekt hij niet meer als de pakking goed zit en de uitlaat niet lek is.
Flink overdreven dit. Ten eerste heb je op het begin meer compressie omdat de zuigerveren dan nog niet ingesleten zijn. Ten tweede duurt het geen 250KM voordat een cilinder optimaal presteert, stel hem goed af en dan kan je voorzichtig en geleidelijk aan ook wel al richting volle toeren gaan, alleen niet te lang op blijven rijden. Als je volgens de handleiding van scootparts gaat inrijden mag je de eerste 10KM niet harder gaan dan 30, krijg je een lekkere stootrand van. Natuurlijk is het beter als je hem een beetje in rijdt, maar dat betekend niet dat je 250KM moet rijden voordat je een keer volle toeren mag gaan jenken.Vergeet niet dat de cilinder nog moet inlopen...vooral die DMP cilinders...
In het begin lopen ze voor geen meter en is de compressie lager als normaal.
Mijn 50cc gietijzer wou in het begin ook totaal niet.Na wat warm pruttelen en wat heen en weer tuffen werd het geleidelijk aan beter 250km later reed ik op volle toeren en liep ie prima.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten