Welkom op het forum
Even een paar van jou vragen beantwoorden
-Bij de uitlaat is de ophanging bij de achterbrug afgebroken.. Heeft iemand hier een tip voor? Ik dacht misschien een plaatje tegenaan schroeven of lassen/tiggen.
Ik neem aan dat je de uitlaatophanging bedoelt aant frame? Het stukje van ophanging waar de bout doorheen gaat,
omdat je de ophanging nog ziet op de foto's. Zou het afgebroken stukje lassen/laten lassen of nieuw stukje eraan lassen als je het kwijt bent. als je het zo laat gaan je uitlaat tapeindes waarschijnlijk afbreken,of schroefdraad in cilinder kapot.

ingeval dat ophanging is afgebroken bij frame. lassen of laten lassen, wel goed opletten dat hij op zelfde hoogte ect. komt i.v.m dat de de uitlaatflens goed afsluit op cilinder, anders heb je steeds opnieuw kapotte uitlaatpakking. maar je zou ook een (universele)uitlaatbeugel/stang kunnen kopen, alleen die is minder sterk, en geeft naar mij mening (te)veel mee.
-Soms als ik voluit rij dan stopt hij ermee en dan bij een km of 15 pakt hij het weer op en rij ik verder... Bij half gas gebeurt dat niet ofzo.. Weet iemand hier iets van?
Maak even een topic aan voor het uitvallen in subforum ''beginners''
-En het laatste, welke cilinder ligt eronder?
Het is niet origineel.. Maar ik heb d'r nog niet zoveel verstand van
Het kan een aluminium Airsal,DMP of Maxwell zijn met 50cc of 65cc
Alle 3 de cilinders van 65cc en de 50cc van Airsal hebben de zelfde poortmap
De twee 50cc cilinders van DMP en Maxwell hebben de zelfde poortmap als standaardcilinder
http://www.tomoshop.nl/catalog/motordel ... 80_81.html