Ik heb al veel gelezen over valse lucht, verkeerde pakkingen etc etc. Maar hoe voeren jullie die Deo test uit? En is remreiniger niet veel beter om te gebruiken?
Volgens mij is het zo dat wanneer je remreiniger op de "lekke" plek spuit terwijl de motor loopt, de motor juist wat meer toeren moet geven in plaats van moet afslaan. (Okay, teveel is ook niet goed).
Remreiniger ontbrandt snel en volgens mij beter en goedkoper als Deo.
Ik krijg mijn Tomos namelijk nog niet goed stationair afgesteld.
14-12 carburateur
Ontgrenst en bewerkt inlaat
Brom zuiger
Sproeier 65 erin.
Uitlaatspruitstuk aangepast op cilinder
Standaard cilinder en cilinderkop.
Bougie NGK BP6HS
Ontsteking op brom stand.
Biturbo uitlaat
Kleur bougie is mooi koffie bruin
Zou dit dan toch te maken hebben met valse lucht?
Vermogens verlies heb ik volgens mij niet. Maar kan ook niet vergelijken. Reageert goed en lekker snel op het gas. En voor meer toeren stationair, schroef naar links (eruit) draaien of juist rechts (erin) draaien ???