Jongens heb nog steeds een probleem met me tomos snor. Hij draait op gemiddelde snelheid tot op top nog steeds heel veel overtoeren.
Heb al veel verschillende tandwielen gebruikt maar nog steeds doet hij dat. In het begin stotterd hij niet meer omdat ik het laatst het blok heb gereviseerd en dus geen olie uit het blok meer lekt.
Als ik dan het gas gemiddeld open houd draait het wat meer toeren dan normaal, en als ik hem helemaal open doe dat draait het moterblok als een gek overtoeren. En daarbij zit ook een hoop gestotter.
Op het carter van de onsteking staan 2 strepen (dus elektrische onsteking)
En op de grondplaat van die onsteking zit een inkeping in.
Die inkeping staat precies gelijk aan het bovenste streepje. Naar mijn gevoel staat de onsteking gewoon te vroeg. Ik neem aan als je hem te laat zet dat hij vermogen verliest en dat je hem ook moeilijk kan starten.
Hoort dat inkeping van de grondplaat niet gewoon in het midden te staan.
Is er iemand misschien bereid om te kijken of een foto te maken hoe de onsteking bij jou staat. Want ik word hier niet veel wijzer meer uit en wil graag van dit probleem af.
En nee het probleem ligt niet aan het achtertandwiel. Heb ook al andere erop gehad. Je hoort echt heeeeeeeeeeeeinngggggggg als die op top draait. En ik kan het gas dan niet te lang open houden omdat ie dan gaat inhouden en stotteren.