No offence, maar misschien moet je voortaan iets beter nadenken over hoe je het verhaal gaat opschrijven.
[ Post made via Mobile Device ]

Als je goed het hele topic doorgelezen had, dan had je gezien dat er hele nieuwe mengsmering in de tank is gegooid en het oude mengsel er uit is gelopen.als een brommer/snorfiets 2 jaar stil staat, gaat de benzine in je tank bezinken.
deze verouderde benzine heeft geen kracht meer en gaat ook stinken.
de benzine in je carburateur is op gedroogd en laat een wit laagje achter op je sproeier en in je venturie pijp(het koperen pijpje waar je sproeier in zit)
zoals ik je verhaal terug lees heb je de sproeier schoon gemaakt en je tank gevult met euro 95, zonder de oude benzine er eerst uit te gooien en je tank te spoelen.
dat je motor vermogen verliest komt doordat de rotzooi in je tank gelijk weer naar je carb gaat en je sproeier weer dicht slibt.
hiermee kun je mazzel hebben,dat je cilinder geen schade heeft opgelopen door deze verkeerde benzine.
ik lees nergens dat je ook je olie ververst hebt???....ook dit is minder geworden omdat het 2 jaar stil gestaan heeft.
als jou drang om steeds beter te zijn als een ander, iets minder zou zijn, dan had je ook gezien dat ik het over het carter olie heb, en niet over wat er in de tank zit.Als je goed het hele topic doorgelezen had, dan had je gezien dat er hele nieuwe mengsmering in de tank is gegooid en het oude mengsel er uit is gelopen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten