Tja, het gaat er niet kapot om dus wat dat betreft maakt het niet uit. Nu is het zo bijwerken van het spruitstuk sws marginaal waarschijnlijk maar kan maar zo wezen dat je het nu net zo goed niet had kunnen doen en heel misschien zelfs beter niet.
Als 'flow' ergens een hekel aan heeft is het, bobbels, scherpe randen en obstakels en snel de bocht om moeten. Als je dat als uitgangspunt neemt ga je kijken waar en hoe je dat kan verbeteren.
Schroef voor de grap je membraan is uit elkaar en leg of schroef dat op je spruitstuk dan zie je snel genoeg wat ik bedoel denk ik. Maar waarschijnlijk heb je gelijk en maakt het allemaal niet zo veel uit.
ps: mijn eerste poging was ook(?) gehaast en dus... k.u.t. (en nog erger, ik wist beter

)
Dit is een foto van mijn laatste toen ik bezig was, geeft iig een idee. Hoeft niet zo rigoreus natuurlijk maar gaat om de overgang.

- spruit-kl.jpg (33.23 KiB) 3797 keer bekeken
Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
O no, red pilled...